Account suspended - Unable to access Login/Signup support form

Hello Netlify Team,

My Netlify account associated with vickybca8778@gmail.com has been suspended.

I followed the official account recovery guide, but when I click the Helpdesk link, it redirects me back to the Netlify support homepage instead of showing the Login/Signup support form.

The account was suspended after I deployed a page that resembled Instagram’s login interface. I now understand that this violated your policies, and I sincerely apologize. It was never intended to collect credentials or be used maliciously.

I have removed the content and I will not deploy any similar pages in the future.

Could someone from the Trust & Safety team please review my account or help route my request to the correct support channel?

Thank you for your time and assistance.

Best regards,
Vicky

Olá, equipe Netlify.

Minha conta associada à leticiaccontreiras.consultora@gmail.com foi suspensa e gostaria de solicitar uma revisão, pois acredito que possa ter ocorrido algum engano.

Estou utilizando o Netlify apenas para hospedar uma landing page própria desenvolvida em HTML, CSS e JavaScript, destinada à captação de contatos para uma consultoria imobiliária. O projeto contém apenas uma página de apresentação e um formulário de simulação de financiamento, sem qualquer conteúdo proibido ou atividade irregular.

A utilização da plataforma tem como objetivo exclusivamente hospedar meu site e realizar testes de funcionamento, incluindo integração com ferramentas de análise de conversão.

Gostaria, por favor, que verificassem o motivo da suspensão e, se possível, realizassem a reativação da minha conta.

Agradeço pela atenção e fico à disposição para fornecer qualquer informação adicional necessária.

Atenciosamente,
Letícia Contreiras

Hi, @vicky8778. The suspension has been reviewed and will remain in effect.

There is no login at Netlify for that email address, @Letgabi.